carolinastraning

Alla inlägg under september 2010

Av carolina godin - 20 september 2010 08:57

hej.

jag har vart jätte dålig på att skriva men det är inte så mycket att skriva håller på att säta igång henne hon är verkligen superpig och det är lite jobbigt rider ju på hakamor anars skulle nog hon bara galuppera.

Men lite har jag å skriva , Jag tycker att hon har skutit in högerbogen och lysnar inte på sänken och så men lördags fråga jag mamma om hon kunde hoppa upp och känna på henne och hon tryckte till henne med sänken och fik henne jätte fin och lungn så igår när jag red var hon jätte pig nog för hon kände att hon hade kommit igenom hela kroppen men sen hade hon inte vart utte i hagen innan jag red , men annars var hon jätte fin hon behöver ha lite tillsägelse.

Hon behöver respektera ryttarn , eftersom vi respekterar henne .


kommer försöka skriva lite mer men har massa prov och sånt just nu men jag försöker att hinna med. =)


Av carolina godin - 11 september 2010 20:36

Hej var ju hos tandläkarn igår och då fick hon sömnmedel men hon var tvungen att få tre bAra för hon inte ville somna,hon var jätte fin i munnen men innanför mun jipan hade hon förhådnarder så det kan vara därför hon drar så jag skulle rida på hackamor och masera med helosan.

Jag red Blackie idag på hackamor det gick superbra hon trivs mer i hackamor ett vanligt bett igentligen gillar jag inte att rida på hackamor  vet inte varför men jag ska rida på det ett tag eftersom hon håller på och försöker att stika iväg och hon blir superstark.

Nu är hon ju super pig eftersom hon har vilat väldig länge, men ska bli super kul att säta igång henne igen .

Jag tror jag kommer kunna tävla på sunnby tävlingen i november men jag får se :)


Av carolina godin - 9 september 2010 23:47

Hej imorgon får jag ta ledigt från skolan ska med blackie till tanläkarn och titta tänderna :) åker till stallet vi åtta ungifer och måste åka från stallet vid 09.00 sen ska vi handla lite på stav  bla ., långeringslina och lite småt.

sen ska vi åka och lämmna blackie och kanse åka till lantmännen för att köpa skylt för häst traler ,föresten har hålt på och göra en logga till släppet vad tyker ni om den här

Jag tykte den blev skit snygg faktiskt :)

skriver om hur det gick imorgon måste gå och lägga mig .  

Av carolina godin - 5 september 2010 19:40

                

Hej det gick superbra sunny var jätte pig .

I grundomgången så tog vi det lungt för att komma nolla och det gick så bra känner att det inte kunde gått bättre , I omhoppningen körde jag hej vilt och hon hoppa allt jag styrde på så söt ponny hon är det är en ponny som ställer upp till 100 % på sin ryttare . :) så hon blev riktigt bort kämd med morötter efter åt.

På filmen ser ni lite allt möjlig pris utdelningen och omhoppning och grundomgång föresten fick 27 sek nånting så jag var snabbast eller näst snabbast i omhoppningen och det var fem hinder. Alla i lagetvar super duktiga  sofie och barbie var 0 fel i båda grundomgången och omhoppningen var jätte duktig på barbie då hon busa innan start singnal och sofie flög av men upp i saden igen ,den hästen kan man inte sitta kvar på om hon gör nåt :P ,Maja och virgina var jättebra dom fick noll fel i grundomgången och hade lite otur och rev ett hinder i omhoppningen, Sara och Turald blev uteslutna men sara fick kämpa som bara den och gorde ett jätte bra jobb med den där busiga fjordingen  det var ju hemma plan också och då blev han extra stark.

HÄRLIGT KÄMPPAT TJEJER VI KOM 2:A DIV 2 OMGÅNG 1 BRA START PÅ TÄVLINGS TERMINEN . 

Av carolina godin - 3 september 2010 21:25

Hej idag har det vart en oberäknade dag.

Fick komma ner och hoppa i min gammla grupp i fresagshoppningen och jag red sanny girl det var jätte roligt :d 

Och fick veta att jag ska få tävla i det bästa laget ,som en inhoppare  för stakars natalie som inte kunde vara med.

Jag sofie och Maja , sarah ska tävla för gladös lag ska bli superkul. :D

Att tävla med mina gammla lag kompisar igen =D

Önska oss lycka till  är ni snälla är super nervös har inte tävlat på ett tag och sunny som jag ska rida har jag ridit två gånger innan i dressyr och hoppat två med idag . :P  <33 kommer komma film från tävlingen på söndag :)

    

Presentation

Hej mitt namn är Carolina och jag är 96 och satsar inom ridningen.
jag har en D-ponny som heter Black Lady.
Och jag har som mål till somarn är att hoppa 1,10 med henne .
Sen vill jag försöka kvala till globen men det kommer nog till näst nästa sommar.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards