carolinastraning

Direktlänk till inlägg 8 februari 2011

Nya skor

Av carolina godin - 8 februari 2011 21:34

Hej varför jag inte har skrivit är för ena hennes sko har vart lös så jag inte kunat rida ordentligt. I söndags fixa jag manen och panluggen, svansen så hon är ny frisad och snygg.

Red idag gick bra men jag red bara försiktigt för hon hade lekt i hagen i söndags så hon hade ett litet sår på ballen och dom är ju så känliga så har var jätte försiktig, sen så var hovslagrn här och korta föterna och fixa nya skor till henne. :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina godin - 17 mars 2011 08:47

Hej som ni märker så har jag inte skrivit på ett tag men det är för det inte finns så mycket att skriva om  men vi käpar på med Blackie går seg men vill väkligen utt och börja träna och tävla med henne snart när jag känner att hon känner sig redo osv...

Av carolina godin - 3 mars 2011 18:49


   jag i lyften sen kommer en lite film aa det ser ut som jag ramlar men det gör jag faktiskt inte :) ...

Av carolina godin - 23 februari 2011 07:42

Hej ett litet kort inlägg innan skolan. Igår gick det superbra i slutet i början var hon lite bråkig men jag träna tämpo växlingar i galoppen öka på  långsidorna och sammala ihop henne ordentligt på kortsidorna och gick in på små volter i samladgal...

Av carolina godin - 20 februari 2011 10:43


   Hej igår hoppade jag stust med henne och försöker bara att hon ska ha tillit till mig.Igår så var också en vetrinär ute och checka alla fullblod, han titta på Blackie också och han kände på bena och hon var väldigt rörlig överalt men hon tyckte de...

.

Av carolina godin - 18 februari 2011 20:43

Idag var hon super duktig och försökte inte med att stika och jag galoppera henne på fyrkants spåret och kunde både sammla henne så mycket jag ville och öka henne på långsidorna extremt nöjd med henne, hoppas att det fortsätter så här, hon tänkte säk...

Presentation

Hej mitt namn är Carolina och jag är 96 och satsar inom ridningen.
jag har en D-ponny som heter Black Lady.
Och jag har som mål till somarn är att hoppa 1,10 med henne .
Sen vill jag försöka kvala till globen men det kommer nog till näst nästa sommar.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards