carolinastraning

Alla inlägg under mars 2011

Av carolina godin - 17 mars 2011 08:47

Hej som ni märker så har jag inte skrivit på ett tag men det är för det inte finns så mycket att skriva om  men vi käpar på med Blackie går seg men vill väkligen utt och börja träna och tävla med henne snart när jag känner att hon känner sig redo osv. men nu ska jag mest skriva på bloggen när jag ska på träning tävling då det kommer komma mycket bilder och filmklipp, och text såklart då jag berättar. jo jag har en sak att berätta jag fyller år på söndag och faktiskt så önskar jag mig bara ett shabrak som häst grej, haha blev förvånad men jag önska mig masa annat som ni kan se.


Önskelista

shabrak

 

vita convers skor

    

gröna lincer

  

tungpiercing

  

jacka, svarta och ett par gråa jeans till oveerknee stövlar i mocka.

väska nåt liknande.

  

parfym brittnys och dkny.

     

det var det jag önskar mig men jag får se med tungpiercingen har frågat menigentligen så tycker inte mamma det men det är för hon inte vill att jag ska bli fölamad, men jag ska försöka övertala henne :) ha det bra skriver på söndag vad jag fick i prisent.

Av carolina godin - 3 mars 2011 18:49

  

jag i lyften sen kommer en lite film aa det ser ut som jag ramlar men det gör jag faktiskt inte :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej mitt namn är Carolina och jag är 96 och satsar inom ridningen.
jag har en D-ponny som heter Black Lady.
Och jag har som mål till somarn är att hoppa 1,10 med henne .
Sen vill jag försöka kvala till globen men det kommer nog till näst nästa sommar.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards