carolinastraning

Alla inlägg den 17 juli 2010

Av carolina godin - 17 juli 2010 17:12

Hej bloggen!

 Har vart borta i en vecka åkte till gotland med en bestis philippa men jag saknade blackie otroligt mycket.Men vi tog båten den 8 de och kommer hem den nittonde.Första dan åkte vi båten kl 21.05 och kom till huset kl 2 så jag  var jätte tröt en jag sov ändå bara 5 timmar :( för jag vakna vid sju på morånen . Men altså dan efter så åkte vi till visby och lite andra ställen . Vi stanna på ett kaffé och där köpte jag en räksallad och philippa tog en kycklingsallad och familjen tog nåra mackor kommer inte ihåg...! Idag den 10 så har vi stekt på stranden och jag åt en halv liter jordgubbar ;) det var jätte gott! vi badade och gick ut mot en flotte och jag tog med mig min hund Tiffeny <3 sen åkte vi hem och duschade. Sen har vi latat oss <3 .hela den veckan har det varit mellan 35 -37 grader ,jätte skönt men nu är jag hemma och det är månligt L men fik rida min älskling idag <33 efter så duscha jag henne och shamponerade hela henne .  Men nästa år ska hon få följa med ps bilder kommer...

Presentation

Hej mitt namn är Carolina och jag är 96 och satsar inom ridningen.
jag har en D-ponny som heter Black Lady.
Och jag har som mål till somarn är att hoppa 1,10 med henne .
Sen vill jag försöka kvala till globen men det kommer nog till näst nästa sommar.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards