carolinastraning

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av carolina godin - 3 oktober 2010 14:56

Hej =)


 Jag vet att jag varrit ur dålig på att blogga ...

Men tänkte börja igen eftersom blackie är superfin just nu, men iallafal igår så träfade vi Helena perssons mamma och pratade om allt möjlit men att jag ska komma och titta om det skulle vara roligt att rida antingen för Helena eller hennes syster Katrin hon ska vara jätte duktig. Eftersom Helena har mer för stor hästar men hennes syster har tränat ponnyryttare och många har kommit upp i ponny eliten =) så det skulle vara jätte roligt och komma och titta på hennes lektion och se om det skulle vara nånting för mig och blackie .

Helenas mamma tycker att blackie är jätte fin ,har träffat henne  förut eftersom hon kommer ditt jag står hon känner maria som äger stallet.


            Så ni har jag börjat blogga igen =D






Presentation

Hej mitt namn är Carolina och jag är 96 och satsar inom ridningen.
jag har en D-ponny som heter Black Lady.
Och jag har som mål till somarn är att hoppa 1,10 med henne .
Sen vill jag försöka kvala till globen men det kommer nog till näst nästa sommar.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards