carolinastraning

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av carolina godin - 18 oktober 2010 07:20

Hej!

Blackie har fått sin brunst så häromdagen  var lite stel,

så jag var inte med på km på Gladö men mina planer är vell att om jag får låna gladös ridhus på söndag men jag måste ner och titta så dom inte har nån klubbtävling eller aktivetet. :)

Igår gick det så bra lite stel i vänstersidan men jag galopperade på fyrkantspåret och gick in på en volt varje gång jag kom till kortsidan å samlade galoppen hon blev väldigt fin och väldigt svetigt.

Det känns så bra, hon har byggt masa muskler och blivit en helt annan ponny :D

Länktar tills jag kan ut och tävla och vissa upp henne hon kommer ha sån karisma när man knoppar och fixar henne tävlingsfin, men hon har fått vinterpäls så hon ser ut somm en teddiy björn :P


Har fixat headern tycker den blev skitnygg, passar bra till när vintern kommer.

Presentation

Hej mitt namn är Carolina och jag är 96 och satsar inom ridningen.
jag har en D-ponny som heter Black Lady.
Och jag har som mål till somarn är att hoppa 1,10 med henne .
Sen vill jag försöka kvala till globen men det kommer nog till näst nästa sommar.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards