carolinastraning

Alla inlägg den 24 december 2010

Av carolina godin - 24 december 2010 09:28

God Jul på er alla !

red blackie igår vilket gick bra men hon var lite bråkig men jag gorde galoppfatningar så då blir hon tröt och ska häna i handen men vi fick in nåra jätte fina fatningar.

Sen så måste jag tänka extra mycket när jag rider henne att sitta kvar i saden i galoppfatningen så hon inte kan dra ner huvudet och stika.

Det är så roligt just nu med blackie hon försår nu att jag inte accepterar att hon stiker så hon har ändrat instälning det kan vara lite i början hon ska bråka men det går snabbt över man får sitta till och vissa att jag inte ger mig att hon ska ha respekt för mig som jag har för henne.

Men nu ska jag inte skriva mer men jag önskar er en

 God Jul !    

Presentation

Hej mitt namn är Carolina och jag är 96 och satsar inom ridningen.
jag har en D-ponny som heter Black Lady.
Och jag har som mål till somarn är att hoppa 1,10 med henne .
Sen vill jag försöka kvala till globen men det kommer nog till näst nästa sommar.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards