carolinastraning

Alla inlägg under december 2010

Av carolina godin - 18 december 2010 10:20

Hej!

Nu så har jag mycket att berätta eftersom jag inte har kunnat skriva på hundra år det har vart jätte mycket i skolan men nu är det ju snart julov.

Igår kom minna http://nimbusdagbok.blogg.se med nimbus till dåntorp dom ska stå hos oss ungifär 3 veckor om jag inte har fel.

Så idag ska vi rida tillsammans för första gången med våra egna ponnis.:)

Sen såg jag på facebook igår att nathalie en super gulli tjej som också har ridit på gladö har också fått en ponny. Grattis till dig Nathalie !<3

så idag kommer det nog nåt video inlägg.

Men Blackie har vart väldig dum den senaste veckan :(

Vi har en slinga där vi kan rida och jag tänkte galuppera i snön men då så tar hon tag i tygen och rycker ur en ur saden och sen så stiker hon.

Vilkent jag inte gillar, det som jag blir irreterad på är att hon har spikade öron framåt.

Men uppfostringen pågar förfult för vi vet att det bara är ponny fasoner.

Men jag tänkte att man måste börja nån stans så jag kanse ska vara med på tomte hoppningen.

Sen har jag fått ett dyón träns i julklapp och så har blackie fått en dressyr amarigo sadel en klassik villket passade både henne och mig perfekt. :)


Presentation

Hej mitt namn är Carolina och jag är 96 och satsar inom ridningen.
jag har en D-ponny som heter Black Lady.
Och jag har som mål till somarn är att hoppa 1,10 med henne .
Sen vill jag försöka kvala till globen men det kommer nog till näst nästa sommar.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards