carolinastraning

Alla inlägg den 3 augusti 2010

...

Av carolina godin - 3 augusti 2010 18:35

Det gick bara bäst idag jag hoppa henne hon var så duktig har inte så mycket att skriva för att jag hade viljat lägga upp ett video inspelning men jag glömde det :'( men men det kommer ;) !!

Av carolina godin - 3 augusti 2010 07:52

Allroundsadel Claridge House®

Syntetsadel i allroundmodell med halvdjupt säte klätt i Clarino. Cutback och gjuten bom. Stoppad med syntetull. Mycket prisvärd sadel. 
16,5 i sätet och 33 i bom vid.

org pris 1 799 :-

nu pris 1 000 :-

Har bara ridit nåra fåtals gånger i den eftersom den var för liten för min ponny.Den är i bra skick. Jag säljer också två par lindor för 20:- st

och så om man vill får man med två små lycko hästar och blå rusätter .

Och ett fint och välskött träns för 100 kr med mjukt läder.

Komentera om ni är intreserade  

                    

Av carolina godin - 3 augusti 2010 06:42

Hej!

Igår provred jag en hoppsadel och den heter  Princeville Kensington den känndes helt rätt men jag ska testa hoppa med den idag :)

och här kommer en bild på den och lite information.


Storlek17"vid
FärgBrun
Ålder Mindre än ett år, ej riden i.
Bomvinkel 
SkickSom ny!


    


Igår var vi på lyckås också och jag köpte äkta fårskin till sadelgjorden och sen så såg jag mina dröm ridskor som jag bara måste ha ,tyvärr finns det ingen bild på dom men dom var mörkbruna.Det var chaps och en sko och det såg utt som vanliga ridsövlar tilsammans .  =D

Presentation

Hej mitt namn är Carolina och jag är 96 och satsar inom ridningen.
jag har en D-ponny som heter Black Lady.
Och jag har som mål till somarn är att hoppa 1,10 med henne .
Sen vill jag försöka kvala till globen men det kommer nog till näst nästa sommar.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards