carolinastraning

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av carolina godin - 8 augusti 2010 22:02

Ja det börja med att Bozo från gladöridskolas häst hade rymt över vägen från hagen och då kom polisen och så vidare ...

Och sen var det en tjej som har ridit på ridskolan förut tog han och in i hagen igen ,Envisa hästen rumde igen och en personbil såg allt och ringde mamma och sen var jag och mamma ,pappa nere och försökte låka in honom .

Men tillslut efter ha lokat med hö havre och morötter så gick jag över och hämta en kompis och så fick dom hälsa och då sprang jag över vägen med den andra hästen och Bozo följde med och och bussen låg pricis bakom men allt gick bra jag och mamma sate in honom i en annan hage med Pricken den andra pollen.

Så man inte måste stå och jaga ponny mitt i natten!! =P

Av carolina godin - 8 augusti 2010 19:11

Hej!!!

tyvärr blev det inte bilder för jag kunde inte rida:´( för fårskinet hade inte torka   jag hade tagit hem det för att det skulle tvättas .

men men jag är så glad bästaste mamman i värden hade smug köpte dom där skorna och chapsen jag ha viljat ha så mycket <3 <3

Vad tycker ni? ;)


Love you mum !!!     

Av carolina godin - 8 augusti 2010 10:27

Hej hej !!

Idag kommer ni få nåt att titta på kommer fixa bilder, videofilm .

kommer komma hem vid kl 18.00 tror jag så kolla bloggen då och komentera XD 


Och komihåg ni får fråga vad ni vill eller komentera vad ni vill !!! 

Presentation

Hej mitt namn är Carolina och jag är 96 och satsar inom ridningen.
jag har en D-ponny som heter Black Lady.
Och jag har som mål till somarn är att hoppa 1,10 med henne .
Sen vill jag försöka kvala till globen men det kommer nog till näst nästa sommar.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards