carolinastraning

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av carolina godin - 15 augusti 2010 20:55

Hej imorgon ska jag rida lillen som vi kallar honom och då kommer en film :)

Idag red jag på slingan och det gick jätte bra , samla ihop honom jätte mycket så bakbenen fick jobba ordenkligt.

Men han busa och bocka med mig haha ...

Imorgon kommer jag lägga ut två bomar och träna lite galoppombyten över.

Fixade blackie idag ,så myste vi ett långt tag hon var otroligt kramig , men snart kan jag rida henne igen vi ska få ut  hovslagaren och fixa hakarna i munen men sen när jag ska sätta igång henne ska vi först tömköra nåra dagar så hon blir av med al energie hon kommer ha och sen blir det bergsklätring så hon verkligen måste arbeta med hela kroppen sen får det ta den tid det behöver för att få upp alla muskler.  

Presentation

Hej mitt namn är Carolina och jag är 96 och satsar inom ridningen.
jag har en D-ponny som heter Black Lady.
Och jag har som mål till somarn är att hoppa 1,10 med henne .
Sen vill jag försöka kvala till globen men det kommer nog till näst nästa sommar.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards