carolinastraning

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av carolina godin - 4 januari 2011 11:50

Hej hej i föregår galopperade jag och blackie lite i snön i deras hage och snön var upp till magen på henne så det blev ett jätte kort pass.

Igår så långerade jag henne i rid huset och hon försökte stika i höger galoppen den som är jobbig. Men jag fick stopp på henne och det är viktigt att få stop på henne första gången annars gör hon det hela tiden sen.

men jag blev jätte glad för sen skärpte hon sig och var en super duktig liten ponny :)

Tror jag har en gammal video när jag långerar henne och hon stiker så där ska titta men laddar upp den ikväll i så fall.

Idag föresten ska jag rida dressyr med mycket övergångar och galoppfatningar och sånt, det är så roligt att hon blir så fin när hon väl är uppmärksam på ryttarn tx i Torsdags så ryggade och sen fatta galopp jätte duktigt av henne :)!

A men ska ut till stallet nu.

///////////////kram


Presentation

Hej mitt namn är Carolina och jag är 96 och satsar inom ridningen.
jag har en D-ponny som heter Black Lady.
Och jag har som mål till somarn är att hoppa 1,10 med henne .
Sen vill jag försöka kvala till globen men det kommer nog till näst nästa sommar.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards