carolinastraning

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av carolina godin - 22 januari 2011 19:04

Idag har jag ridit ridlektion för Lotta igen det var väldigt spänt och så i början, men i slutet blev hon så himmla fin jag fick använda pytte små hjälper och rida över 4 st bommar som var på volten en vid varje tangeringspunkt, idag skulle jag tänka på att inte hamna med vikten inåt eller hålla i inner tygeln uttan bara utterhjälperna för annars sprang hon ifrån mig.

Sen att sitta mitt över för när jag vänder vill jag gärna titta inåt och då tippar jag också in.

Men tillslut hade min kropp fattat vad hjärnan vilde.

Sen så var det jätte roligt "Lina kom och titta" :D

och sen åkte jag och titta när hon red sin på Gladö sån förendring tycker jag från i sommras han har värkligen byggt på muskler :)

Jag hade tänkt att ta Blackie till Gladö och träna med miljöombyte mycket viktigt för tävlingarna i vår.

Ha En BrA kVäLl !

Presentation

Hej mitt namn är Carolina och jag är 96 och satsar inom ridningen.
jag har en D-ponny som heter Black Lady.
Och jag har som mål till somarn är att hoppa 1,10 med henne .
Sen vill jag försöka kvala till globen men det kommer nog till näst nästa sommar.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards